Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kitekintő

Cogito ergo sum - Gondolkozom, tehát vagyok.

Gondolatok, szösszenetek, itt-ott néhány vallomással. Az egyes bejegyzésekhez egy kappucsínót, kávét vagy teát ajánlok, ízlés szerint, illetve öt perc szabad időt, és egy kis figyelmet. A bejegyzésekhez tartozik egy-egy kultúrális élmény. Hogy milyen, az majd idővel kiderül. A végsőkig szubjektív gondolatokat írok le, és ezeket axiómaként tálalom. Ha nincs igazam, akkor tessék megmondani! Ha igazam van mágis, akkor meg tudom védeni magam, ha nem, akkor meggyőzhető vagyk, de kizárólag észérvekkel.

Friss topikok

2009.01.29. 22:04 Sx Xavier

Férfi és nő

| Tényleg...? |

Tényleg mindennek a szexről kell szólnia? Márha férfi és nő érintett a dologban. Mást sem olvasni a drága kommentelőktől mindenféle helyeken, hogy jól meg kell dugni. Majdnem teljesen mindegy, hogy miről szól a cikk, előbb utóbb valaki erre tereli a szót. Ha meg nem hagyja magát a csaj, akkor meg minek van...

Komolyra fordítva a szót, ezért nem csak mi, férfiak vagyunk felelősök. Millió oka van annak, hogy ez így alakult ki. Valahogy az utóbbi időben kifordult a helyéből a világ, és most nem találja a helyét. Lehet mindenféle számokkal játszani, de igazság szerint fogalmunk sincs, hogy mi történik. Majd száz, meg ezer év múlva tudni fogjuk. Visszatérve a férfi-nő kapcsolatokra, egyszerűen alkalmazkodott a társadalom ahhoz, amit lát mindenhonnan. Nevezetesen egyfajta fogyasztási kapcsolattá lettek a kapcsolatok. Ha nincs, akkor lúzer vagy, és az is maradsz, amíg nem lesz. Oké szereztél magadnak csajt, de akkor a pasik azzal nyaggatnak, hogy megdugtad már? Jól szopott? Jártam így. A csúcs az volt, amikor az egyik osztálytársnőm kerek-perc nekem szegezte a kérdést: "Hányszor basztatok egy héten?"

Menten rettetnő zavarba jöttem. Egyrészt nem szoktam "baszni". Másrészt ez a mi magánügyünk. Harmadrészt, meg mert úristen, most mondjam meg, hogy kéthetente egyszer? Milyen gáz már... Szóval engem is elkapott. Hazudtam valamit; a helyzeten azóta is sokat gondolkoztam.

Nem basztam még egyszer sem. Szex, igen az volt. Meg szeretkezés. Nem tudom hányszor. Sokszor. Tömegtermék lett a szex, és elveszítette a jelentőségét. Oké, tisztelet a kivételnek, - magamat és apáromat is annak tartom -, de van a társadalomnak egy olyan rétege, ahol ez van. Lehet, hogy korábban is létezett ez a réteg, csak ügyesebben csinálták. Lelkük rajta, személy szerint úgy vélem, a szex az összetartozás legédesebb és legszorosabb kifejező eszköze. Szóval tök jó a szex a szerelmemmel.

Mintha megváltoztak volna a nők is. Körülnéztem iwiw-en, és máshol is, is a fiatal lányok nagy része szinte árulja magát. És akkor én hülye meg csodálkozom, hogy a korabeli csávó csak meg akarja dugni, mást nem akar. Hát... 

| Azért |

Azért nem menthetelen a helyzet. Szerencsére nem mindenki ilyet. A legigazibb nők, és sok van belőlük, lehetőséget adnak a csávóknak arra, hogy férfiak legyenek. Egy kis odafigyelésre van szükség. Igazán nem sokra, és akármi is lehet belőle.

...

Akárhogy is csűröm, csavarom aszót, mégis arra kell rájönöm, hogy a szex ingenis fontos mozgatórugója a cselekedeteinknek. Ez van. Az viszont már egyáltalán nem mindegy, hogy miként fogjuk fel. A szex kifejezőeszköz, az igény arra, hogy én Ő legyek, és Ő én legyek. Olyankor mindegy, hogy hányszor, hogyan, miért. OKé, minnél többször, minnel jobban. És azért mert menthetelenül szerelmes vagyok.

Szólj hozzá!

Címkék: gazdaság férfi szex szerepek válság baszás


A bejegyzés trackback címe:

https://halassy-adam.blog.hu/api/trackback/id/tr13911255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása