Kitekintő

Cogito ergo sum - Gondolkozom, tehát vagyok.

Gondolatok, szösszenetek, itt-ott néhány vallomással. Az egyes bejegyzésekhez egy kappucsínót, kávét vagy teát ajánlok, ízlés szerint, illetve öt perc szabad időt, és egy kis figyelmet. A bejegyzésekhez tartozik egy-egy kultúrális élmény. Hogy milyen, az majd idővel kiderül. A végsőkig szubjektív gondolatokat írok le, és ezeket axiómaként tálalom. Ha nincs igazam, akkor tessék megmondani! Ha igazam van mágis, akkor meg tudom védeni magam, ha nem, akkor meggyőzhető vagyk, de kizárólag észérvekkel.

Friss topikok

2007.12.30. 20:17 Sx Xavier

George Orwell - 1984

| Gondolatok |

 Egyik nap csattogtattam a csatornák között, és az egyik zenei adó éppen egy fiatal csapatot mutatott, amint egy profi klipben profi zenét játszottak. Általában az ilyen dolgokra - ha egy kicsit irigykedve is - fel szoktam figyelni, most azoban csak fájdalmasan felnyögtem: rövid idő alatt a harmadik ilyen stílusú csapatot láttam a képernyőn. És - ahogy lenni szokott - gondolkozni kezdtem.

A srácok stílusa a manapság divatos EMO irányzatot követi: lányos külső, fájdalmas dallamok és szöveg: pesszimizmust sugárzott. Önmagában ez nem lett volna problémám, hiszen a legnagyobb műveket gyakran a fájdalom ihleti. Kellemes, fülbemásző számot játszottak, egyáltalán, minden a helyén volt. Valami azonban hiányzott!

Az eredetiség és az őszinteség. AZ volt a baj, hogy harmadszorra láttam ugyanazt afelállást, és így már sok volt a dolog. És eszembe jutott az, hogy bizony a régiek...

Led Zeppelin, Pink Floyd, The Doors, Illyés, LGT és még nagyon sokáig tudnám sorolni az elmúlt félszáz év legnagyobb zenekarait. Egy közös vonása van ezeknek az együtteseknek: még szívbő zenéltek. Nem azért, mert azt mondata menedzserem, hogy az jó sok lét hoz (Tisztelet a kivételnek!), hanem mert rájuk jött, és zenélni akartak.

Volt mondanivalójuk.

 

| A könyvről? |

 Hát... Na jó, így nem kezdünk mondatot. Szóval brutális. Nagyon kegyetlen. Ilyen kemény ütéseket csak Merle - Mesterségem a Halál olvasása közben kaptam (Nem fogom még egyszer elolvasni, egyszerűen nem bírom elolvasni újra) És a legszörnyűbb benne, hogy ide tart a világ... Most is itt figyel a notebookom felső szélén az a kis webkamera. Ha be lenne kapcsolva, akkor mi a biztosíték arra, hogy valaki nem lopja le a képét, és nem figyel engem?!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://halassy-adam.blog.hu/api/trackback/id/tr81279422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása